onsdag 29. januar 2014

Jetlag

Jeg trodde aldri at det skulle skje med meg. Men det gjorde det altså. Jeg sov i tre timer og våkna kl ett. Lys våken! Var sikker på at klokka var sånn fire og at jeg snart skulle opp, for jeg var jo så veldig våken da. Så hører jeg fra min høyre side "er du våken..?". Jone har ikke sovet i det hele tatt, stakkars. Så nå har vi prøvd det meste bortsett fra sovepiller (som vi ikke har). Vi så en episode med noe tvgreier, prøvde å sove igjen. Klokka tre var vi så sultne at vi stod opp og spiste nattmat mens det snødde ute og hele bygda sov - bare ikke oss. Så nå skal jeg prøve å sove igjen. Klokka seks må jeg opp. Håper jeg holder ut på jobb. Kroppen vil sove men hodet har egne planer. Jetlag er undervurdert.

Google+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar