tirsdag 28. januar 2014

Hei!

Jeg heter Kristin, er i skrivende stund 30 år og er samboer med Jone (29 år). Når jeg først møtte Jone var han en kvinne, og han ble min første jentekjæreste. Det var jo en overgang i seg selv, mest i forhold til de andre rundt meg. Jeg visste jo hvem jeg var, og hadde ikke noe problem med det - det var jo bare fantastisk! Så kom Jone ut av skapet som mann, og det har vært en lang prosess. Det har vært mye i forhold til det å finne ut av egne følelser, tørre å snakke med Jone om egne følelser rundt denne sårbare prosessen og det å klare å skille på egne og andres følelser. Med mer. Det har vært mye opp og ned, men det har jo aldri vært noen tvil på selve forholdet heldigvis. Vi har nettopp kommet hjem fra Florida, hvor Jone har hatt top surgery hos Dr. Garramone, og det var på denne turen jeg fant på å starte denne bloggen. Planen er å skrive om selve forberedelsene og gjennomførelsen av turen til Florida, samt mine opplevelser rundt denne overgangen. Det er mye på nettet for transpersoner, men ikke så mye for oss kjærester, og det vil jeg bidra til å gjøre noe med!

Hvis det er noen som i det hele tatt kommer over denne bloggen, så tar jeg gjerne imot spørsmål og forslag! Bare legg igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar