søndag 16. februar 2014

Hjelp! Jeg skal ut på YouTube!

Herregud! Jeg skal legge ut min første video på YouTube førstkommende onsdag.  Det blir veldig skummelt. Som eneste nordmann blant fire amerikanske jenter.


Yikes! Tre av dem møtte jeg i Florida mens vi oppholdt oss på New Beginnings Retreat. Det var veldig gøy, vi skravla og lo masse, og lagde pai og kaker. Siste kvelden bestemte vi oss for å lage videoblogg sammen. Fordi det ikke er så mye for oss ftm-fruer der ute. Så vi skal bidra. Uff men den engelsken min da. Men jeg må jo bare hive meg på og satse på å bli forstått i det minste!

Kanalen på YouTube heter TransLove. Der kan du møte mine nye venner Kari (uttales Carrie), Danielle og Kim, samt Elizabeth (venn av Kari, var ikke på NBR). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar